Poffa: Ska man klaga så får du väl skriva mail till hockeyligan eller liknande. Att spy galla på olika forum lär inte hjälpa ett skit.
Inlägg: 1287730
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
Gustafsson: Så man ska inte få klaga på ett forum? Jobbar du åt Modo, eller?