Inlägg: 1287896
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
Björn W: Det där målet får du ta på dig. Fyfan så dålig stil. Hur fan kan du sitta och önska ett SSK mål, du vet om att du har mkt makt.
1, 2, 3, 4...bara 3 mål kvar för MoDo och ett för SSK tills mitt matchtips går in.