Björn W: Det där målet får du ta på dig. Fyfan så dålig stil. Hur fan kan du sitta och önska ett SSK mål, du vet om att du har mkt makt.
Inlägg: 1287901
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
spud: Det är enkelt, bara tre MoDo-mål kvar så köper jag något i shopen sedan.