spud:
Inlägg: 1287977
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
Gustafsson: Varför fick Modo förresten inte börja i offensiv zon vid ett pp i 2a? Något utanför bild som sker?
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
Gustafsson: Susse!
Nej, Skröder-. Grattis Påsen
Nej, Skröder-. Grattis Påsen
Redigerad kommentar