Gustafsson: Varför fick Modo förresten inte börja i offensiv zon vid ett pp i 2a? Något utanför bild som sker?
Inlägg: 1287984
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
MorganaLefaey: Antar att någon back gick ner och gruffade lite.
Kul att se kuben ikväll, han gör verkligen en bra match.
Kul att se kuben ikväll, han gör verkligen en bra match.