Salle: Fantastiskt givande och intressanta kommentarer var det också. :-)
Inlägg: 1288934
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det var värst vad kulturförklarad M. sonnenberg är i tikboken, man får känslan av att han är lite vad werner var för modo fast han endast gjort 1 säsong sammanlagt i tik-tröjan.
Inte dåligt att bli en frälsare och mr:timrå när han representerat typ 13 andra klubbar ;)
Inte dåligt att bli en frälsare och mr:timrå när han representerat typ 13 andra klubbar ;)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Tack vare att man är född på det sena 70-talet så behöver man inte säga att Staffan Westerberg förstörde ens barndom...