Inlägg: 1289016
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Extra roligt blir det när man tittar på hans citat de senaste åren.
"Ska jag spela så spelar jag i TIMRÅ"
"Får jag inte spela i TIMRÅ så slutar jag"
Nu när inte timrå har råd, då låter det liiiite annorlunda.. Men den delen har det inte pratats om lika mycket i tik boken, åtminstone inte när jag tittat efter.
"Ska jag spela så spelar jag i TIMRÅ"
"Får jag inte spela i TIMRÅ så slutar jag"
Nu när inte timrå har råd, då låter det liiiite annorlunda.. Men den delen har det inte pratats om lika mycket i tik boken, åtminstone inte när jag tittat efter.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Det blir lätt så när man ser vad han har betytt med sin inställning och även sin poängskörd.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Det är nog bara guldfrossan som satt in för dem, sex månader innan den avgörande finalmatchen.
Inte dåligt att bli en frälsare och mr:timrå när han representerat typ 13 andra klubbar ;)