Petey21: Jag kan nog tänka mig flera personer i föreningen som gillar det här beslutet. De inkompetenta och försupna framför allt.
Inlägg: 1289469
Svarskommentarer
Sv: MODO-forumet
Wayne Gresky: De som läst det gamla mod-forumet på mh.se bör rimligen känna till att den där regeln är hämtad från pricerunner.se's forum. Liksom resten av forumreglerna faktiskt.
Länkar:
Forumregler
Forumregler