Inlägg: 1289683
Svarskommentarer
Sv: MODO-forumet
Gerdin: Jag har inte sett många förluster i Axa SC de senaste tre åren. Kan bara komma på fjolårets slutspelsmissande skitförlust..
Det kan ju bli kul ändå iofs, så rätt vad det är.. så är man anmäld :)