Gerdin: Jag har inte sett många förluster i Axa SC de senaste tre åren. Kan bara komma på fjolårets slutspelsmissande skitförlust..
Inlägg: 1289714
Svarskommentarer
Sv: MODO-forumet
shinzawai: Själv är jag Mr 100% i Axa SC. Det räknar jag med står sig efter den 30/10.