Berka: Jaja, det kan fortfarande gå hur som helst det här.
Inlägg: 1293683
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
Gustafsson: Inte med våra usla ostabila värdelösa backar som vi borde ha sparkat för länge sen... 8-)
Redigerad kommentar