Inlägg: 1293684
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
Nikki Nine:
Fin bentackling av K-Fop. Rena turen att inte Arlbrandts karriär blev förstörd. Solklart matchstraff.
Tycker inte Tarkki kan lastas för målet, det var en svår sidledsförflyttning och den slank in lite olyckligt.
Oerhört tråkig match överlag. Kom på mig själv att jubla när Luleå fick powerplay enbart för att jag ville att det skulle hända något.
Fin bentackling av K-Fop. Rena turen att inte Arlbrandts karriär blev förstörd. Solklart matchstraff.
Tycker inte Tarkki kan lastas för målet, det var en svår sidledsförflyttning och den slank in lite olyckligt.
Oerhört tråkig match överlag. Kom på mig själv att jubla när Luleå fick powerplay enbart för att jag ville att det skulle hända något.
Redigerad kommentar