MorganaLefaey: Luleå är nog knappast nöjda, för tillfället. De kommer heller ingenstans, även om de haft några halvchanser fler än Modo. Totalt sett är det en väldigt låst match där båda lagen spelar ett stabilt försvarsspel och har problem att skapa något framåt.
Inlägg: 1293732
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
Poffa: Jo visstär det lite så. Men de leder. Men nu hR Modo haft 2 bra byten