Är det Björn W som är så petig vid offensiva blå?
Inlägg: 1293740
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
Gustafsson:
Satt just och tänkte på hur skönt det är att ha Timmy. Samma höga säkra nivå hela ti....Åsså blev det utvisning på honom.
Har Modo haft någon målchans än? Hörde något om Dimitrakos, det måste vara den i så fall.
Satt just och tänkte på hur skönt det är att ha Timmy. Samma höga säkra nivå hela ti....Åsså blev det utvisning på honom.
Har Modo haft någon målchans än? Hörde något om Dimitrakos, det måste vara den i så fall.