Inlägg: 1293753
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
NuMo: Modo har haft en hel del bra lägen, men modo har fortsatt oflyt med puckstudsen.
2:a perioden klart till modo, trots några onödiga utvisningar.
2:a perioden klart till modo, trots några onödiga utvisningar.
Satt just och tänkte på hur skönt det är att ha Timmy. Samma höga säkra nivå hela ti....Åsså blev det utvisning på honom.
Har Modo haft någon målchans än? Hörde något om Dimitrakos, det måste vara den i så fall.