supertrött: Om jag inte missminner mig så tog man bort detta.
Inlägg: 1293905
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
Poffa: Ok , då fattar jag varför Luleå inte väljer en tvåminutare med ca 2.40 kvar.
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
Poffa: Tyvärr. Det är två lag vars enda mål är att få ut pucken ut i hörnen.