Poffa: Tyvärr. Det är två lag vars enda mål är att få ut pucken ut i hörnen.
Inlägg: 1293918
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
Aj aj så trist!
Modo gör en okay bortamach och bör ha minst 1P
Men 3 hade nog varit mest rättvist sett över 60
Modo gör en okay bortamach och bör ha minst 1P
Men 3 hade nog varit mest rättvist sett över 60