Inlägg: 1294032
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
Vi blev nerjobbade idag, inget snack. Vi mötte ett starkare lag som håller oss utanför deras kasse, men vi jobbade hårt och gav Luleå ett rejält motstånd.
Även om de har 2 raka på oss, är jag säker på att Luleå aldrig skulle våga välja oss om det var slutspelslottning imorgon.
Så jag upprepar min fråga, är det någon som minns när vi gjorde ett mål efter att ha tagit ut målvakten senast?
Även om de har 2 raka på oss, är jag säker på att Luleå aldrig skulle våga välja oss om det var slutspelslottning imorgon.
Så jag upprepar min fråga, är det någon som minns när vi gjorde ett mål efter att ha tagit ut målvakten senast?
Sen är josefsson och hålla återigen inte bra tyvärr.
Fick jag önska såhär lite innan jul å allt så önskar jag 2 backar.
Fan jag har inga känslor idag?? grymt avslagen tillställning usch, luleå vilket tråkigt gäng, tråkig match, trög publik,.. tur jag har en kall öl ;)