Inlägg: 1294047
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
spud: Jag minns att lars jansson gjorde 3:an för en 7-8 år sedan i kinarps i 4-3 förlusten mot hv71 i slutspelet
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
spud:
Kent Lantz satte en fin kasse på pass av Icing-Ove Pettersson tror jag, då fanns bara radio...var det mot CRIF tro? Äh, vad fan minns jag ;-)
Kent Lantz satte en fin kasse på pass av Icing-Ove Pettersson tror jag, då fanns bara radio...var det mot CRIF tro? Äh, vad fan minns jag ;-)
Även om de har 2 raka på oss, är jag säker på att Luleå aldrig skulle våga välja oss om det var slutspelslottning imorgon.
Så jag upprepar min fråga, är det någon som minns när vi gjorde ett mål efter att ha tagit ut målvakten senast?