Nikki Nine: Jag funderar på om han är sämre tränad i år. Ser pluffsigare ut i ansiktet och förlorar de flesta närkamper, that's my beef.
Inlägg: 1294401
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
shinzawai:
Jag tycker att Madsen har varit riktigt bra i vissa matcher, totalt sett mycket bättre än den hyllade K-Fop. Förresten, har ni sett K-Fop's skridskoåkning? Han trampar ifrån lika hårt som Ovetjkin, men ändå åker han långsammast i laget. Ser väldigt dråpligt ut.
Jag tycker att Madsen har varit riktigt bra i vissa matcher, totalt sett mycket bättre än den hyllade K-Fop. Förresten, har ni sett K-Fop's skridskoåkning? Han trampar ifrån lika hårt som Ovetjkin, men ändå åker han långsammast i laget. Ser väldigt dråpligt ut.
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
shinzawai: Äh, spelarna är ju bättre tränade än någonsin förut varje gång det blir intervju efter försäsongen. Det borde du väl veta.