shinzawai: Äh, spelarna är ju bättre tränade än någonsin förut varje gång det blir intervju efter försäsongen. Det borde du väl veta.
Inlägg: 1294407
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
MorganaLefaey: Mmm, och stämningen är bättre. ;)
Appropå träningen så är det anmärkningsvärt att vi inte har 8 skador redan, det brukar vi ju ha.
Appropå träningen så är det anmärkningsvärt att vi inte har 8 skador redan, det brukar vi ju ha.