Snacka om gamla griniga gubbar..
Inlägg: 1294798
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Vad är det som händer, domaren tar ut hedman 5+game för en till synes helt okay tackling, minuten senare tar han ut tolle å kallio då dom står å käftar.
Är Elitserien så här mesig, är det så här vi vill ha den? Jag vill då inte de, fan det är mer fysiskt spel i en pingismatch!!!
Är Elitserien så här mesig, är det så här vi vill ha den? Jag vill då inte de, fan det är mer fysiskt spel i en pingismatch!!!