Det var ju ingen bicacleta så då gills det.
Inlägg: 1294802
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
NuMo: Näe ingen sparkrörelse men kanske man skulle se över den där regeln..
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
NuMo:
Inte ens 5 minuter och domarna har redan lyckats i princip avgöra matchen...
Skandal.
3 minuter bp kvar och sedan är spelarna för trötta för att kunna göra något vettigt denna period.
Inte ens 5 minuter och domarna har redan lyckats i princip avgöra matchen...
Skandal.
3 minuter bp kvar och sedan är spelarna för trötta för att kunna göra något vettigt denna period.