Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1294814
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Sawchuk: Jag rekommenderar Modos spelare att fortsätta vara män och stå för den riktiga ishockeyn. Domarna kanske dömer bort oss men spelarna har hedern i behåll.
Kanske vi kan emigrera till NHL? Kanske förlorar varje match, men man får ju spela ishockey.
Kanske vi kan emigrera till NHL? Kanske förlorar varje match, men man får ju spela ishockey.
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Sawchuk:
Angående tacklingen så glider han in i tacklingen, träffar med axeln i bröstet på en Frölundaspelare som följer sin passning med blicken.
Borde inte ens vara 2 minuter.
Angående tacklingen så glider han in i tacklingen, träffar med axeln i bröstet på en Frölundaspelare som följer sin passning med blicken.
Borde inte ens vara 2 minuter.
jag rekommenderar hädanefter Modos spelare att åka på filmskola i Italien.
Varje gång man får en liten tackling ska man köra en döende svan. Svenska domare är tamefan de sämsta som finns i hela världen.