Inlägg: 1294809
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Sawchuk:
jag rekommenderar hädanefter Modos spelare att åka på filmskola i Italien.
Varje gång man får en liten tackling ska man köra en döende svan. Svenska domare är tamefan de sämsta som finns i hela världen.
jag rekommenderar hädanefter Modos spelare att åka på filmskola i Italien.
Varje gång man får en liten tackling ska man köra en döende svan. Svenska domare är tamefan de sämsta som finns i hela världen.
Inte ens 5 minuter och domarna har redan lyckats i princip avgöra matchen...
Skandal.
3 minuter bp kvar och sedan är spelarna för trötta för att kunna göra något vettigt denna period.