Sawchuk: De enklaste är väl att döma bort alla mål som tar på skriskorna...
Inlägg: 1294827
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Berka: "De enklaste är väl att döma bort alla mål som tar på skriskorna..."
Eller tvärtom. Men håller med, blir så krångligt som det är nu.
Eller tvärtom. Men håller med, blir så krångligt som det är nu.
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
NU FÅR JU TAMEFAN DOMAREN GE SIG........ JÄVLA IDIOT!!!!!!!!!
TACKLAS ÄR TILLÅTET
TACKLAS ÄR TILLÅTET