Inlägg: 1294824
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Sawchuk: Regeln som säger att i stort sett alla sparkar i hockey inte är en spark är ett hån mot fotbollen.
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Sawchuk: blir så less. Vi lekte runt i deras zon och helt plötsligt har halva första gått och man ligger under med 1-0. Allt bara för att domaren är blind
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Sawchuk: De enklaste är väl att döma bort alla mål som tar på skriskorna...
Då är ju alla puckar som tar på skridskon mål. Jag har i princip aldrig under mina 32 år inom hockeyn sett en spelare "sparka" in pucken med en sparkrörelse. Man tvärställer skridskon för att vinkla in en puck man inte kommer åt med klubban.