maskot: Ett löjets parodi är vad det är!
Inlägg: 1294840
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Dömer de här domarna flera sporter pararellt och glömde vilken sport som gällde idag eller? Så jävla tråkigt att sitta och svära åt zebrorna när man laddat hela dagen för en härlig hockeymatch.
5+20 på Hedman, fel.
0-1 spark.
2+10 Dimitrakos, fel.
Jaja, blir en gudomlig segersötma om vi vinner kan man väl konstatera.
5+20 på Hedman, fel.
0-1 spark.
2+10 Dimitrakos, fel.
Jaja, blir en gudomlig segersötma om vi vinner kan man väl konstatera.
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Hahl Bundy: Vi kommer vinna denna match, det är ju bara ett lag på isen i spel 5-5