Inlägg: 1294850
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
shinzawai:
Domarna har väl fått instruktioner från förbundet att Frölunda måste få vinna den här matchen.
Domarna har väl fått instruktioner från förbundet att Frölunda måste få vinna den här matchen.
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
shinzawai: haha titta lite... de var ingen spark rörelse och utvisningarna är rätt!
5+20 på Hedman, fel.
0-1 spark.
2+10 Dimitrakos, fel.
Jaja, blir en gudomlig segersötma om vi vinner kan man väl konstatera.