Inlägg: 1294843
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Sawchuk: Ja och då kan man inte smälla på där, för då är det oundvikligt att smällen tar i huvudet.
Fel. Han håller armarna mot kroppen precis som man ska. Frölundaspelaren kommer dock in med väldigt låg ställning vilket är väldigt dumt.