Sawchuk: Ja och då kan man inte smälla på där, för då är det oundvikligt att smällen tar i huvudet.
Inlägg: 1294847
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
jag tror att vi kommer att få se säsongens första riktiga "brawl" idag. Det ligger i luften.
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
spud: Så man ska åka med huvudet lågt, då är man inte tacklingsbar. Smaaaart!