spud: Så man ska åka med huvudet lågt, då är man inte tacklingsbar. Smaaaart!
Inlägg: 1294849
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Poffa: Så spelare som är av MZAs storlek är det ok att tackla i huvudet? Smart.