Inlägg: 1294880
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Berka:
Dimitrakos 2+10 är humor. Frölunda-spelaren böjer ner sitt huvud precis innan smäller kommer. Sedan ligger han utslagen på isen tills domaren har dömt, då reser han sig upp och åker vidare som om ingenting hade hänt.
Och den där sparkregeln måste vara det löjligaste som finns. Han vrider foten och sparkar till pucken med skenen. Han gör inte ens ett försöka att ta pucken med klubban. Jag menar, i sådana fall är det ytterst få situationer som räknas som spark. Varför skulle en spelare dra foten bakåt och sparka pucken som en fotboll, när han kan fösa in den med en bredsida?
Dimitrakos 2+10 är humor. Frölunda-spelaren böjer ner sitt huvud precis innan smäller kommer. Sedan ligger han utslagen på isen tills domaren har dömt, då reser han sig upp och åker vidare som om ingenting hade hänt.
Och den där sparkregeln måste vara det löjligaste som finns. Han vrider foten och sparkar till pucken med skenen. Han gör inte ens ett försöka att ta pucken med klubban. Jag menar, i sådana fall är det ytterst få situationer som räknas som spark. Varför skulle en spelare dra foten bakåt och sparka pucken som en fotboll, när han kan fösa in den med en bredsida?
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Berka:
Jag minns en gång i tiden då hockey var en tuff sport. Nu vet jag flera elitspelare som spelar utan axelskydd då man ändå inte får tacklas.
Jag minns en gång i tiden då hockey var en tuff sport. Nu vet jag flera elitspelare som spelar utan axelskydd då man ändå inte får tacklas.
Dimis är klockren som alla andra.