Inlägg: 1294882
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Ok, en handicap-period till Elitseriens sämsta lag och de klarar inte av att göra mer än ett mål. Nu är det slut och Nubben sparkas på måndag.
De ä la sant, änna?
De ä la sant, änna?
Jag minns en gång i tiden då hockey var en tuff sport. Nu vet jag flera elitspelare som spelar utan axelskydd då man ändå inte får tacklas.