Inlägg: 1294916
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Aha då slipper man se tredje perioden då. Va less man är. Men vill minnas att Timrå hade otroliga problem på bortaplan med challe
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Sawchuk: Det är lugnt. det räcker ju om ni är på slutspelsplats efter 55 omgångar.
21 skott på 5 perioder är det va?
Nu är vi väl inte längre på slutspelsplats heller.
Redigerad kommentar