Aha då slipper man se tredje perioden då. Va less man är. Men vill minnas att Timrå hade otroliga problem på bortaplan med challe
Inlägg: 1294921
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
MorganaLefaey: Challe var grym i canal+-intervjuerna både på hemma- och bortaplan. Tycker han håller klassen i Modo också.