Inlägg: 1294970
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
spud: Så du tycker att efter den senaste bedömningen, att man bara ska rycka på axlarna och säga att domaren bara gör sitt jobb?
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
spud: Försvara detta nu också, så har du liksom lyckats att totalt förnedra dig själv.
Man hetsar upp sig på en död fråga, domaren dömer efter sin uppfattning, den enda uppfattningen som spelar någon roll i matchen. Om inte man respekterar den så måste man ju hävda att domarn på förhand bestämt sig för ett resultat, och då kan man ju knappast vara intresserad av hockey om man tror att sporten är korrupt.