Inlägg: 1294971
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Sawchuk: Tror du han tänker "nu ska jag straffa modo extra trots att jag såg att det vad frölunda som var värst"?
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Sawchuk:
Då till och med komentatorerna håller med MODO så är det väldigt tydligt att domarinsatsen suger.
Då till och med komentatorerna håller med MODO så är det väldigt tydligt att domarinsatsen suger.
Haha!
Modo får BP!
Vad säger du om det då spud?