Sawchuk: Tror du han tänker "nu ska jag straffa modo extra trots att jag såg att det vad frölunda som var värst"?
Inlägg: 1294979
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
spud:
Jag tror domarna tänker att ingen ska komma och säga hur jag ska döma. Jag tror att han var feg och tog en 5a direkt han såg en frölundaspelare på isen efter Hedmans tackling.
Jag tror att han gjorde ännu en massiv felbedömning i bråket framför mål.
Jag tror domarna tänker att ingen ska komma och säga hur jag ska döma. Jag tror att han var feg och tog en 5a direkt han såg en frölundaspelare på isen efter Hedmans tackling.
Jag tror att han gjorde ännu en massiv felbedömning i bråket framför mål.
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
spud: Våldsam gruppkram tog han för.
Du får bestämma hur milda gruppkramarna ska vara.
Mysigt.
Du får bestämma hur milda gruppkramarna ska vara.
Mysigt.