Inlägg: 1294976
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Berka: Det är fler än två missar, men jag tog Hedmans som exempel för den tyckter jag var en uppenbarare miss..
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Berka:
Jag ser otroligt mycket NHLmatcher och jag har ALDRIG sett en domare gå in och bli huvudperson i matchen. Detta händer i princip i varje omgång här i elitserien, inte bara i Modos matcher. Jag vill påstå att domarna inte förstått sin roll i en hockeymatch här i Sverige.
Jag ser otroligt mycket NHLmatcher och jag har ALDRIG sett en domare gå in och bli huvudperson i matchen. Detta händer i princip i varje omgång här i elitserien, inte bara i Modos matcher. Jag vill påstå att domarna inte förstått sin roll i en hockeymatch här i Sverige.
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
håller faktiskt med er här, dåligt dömt, ska vara PP för modo eller 4 mot 4
så fullgör domaren sin patetiska insats med att tilldöma pp för frölunda, komentatorerna säger i direktsändning att "Det är bedrövligt" och jag håller med.
domarnivån i sverige är PATETISK.
Nu kanske jag ska öppna en öl