Jag tror att de flesta kan vara överens om att det var en domarmiss, sånt som händer men ändock en miss.
Inlägg: 1294967
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Nenne: det var 2 missar, hedman och dimmi, men skit samman nu, dömt är dömt.
så fullgör domaren sin patetiska insats med att tilldöma pp för frölunda, komentatorerna säger i direktsändning att "Det är bedrövligt" och jag håller med.
domarnivån i sverige är PATETISK.
Nu kanske jag ska öppna en öl
så fullgör domaren sin patetiska insats med att tilldöma pp för frölunda, komentatorerna säger i direktsändning att "Det är bedrövligt" och jag håller med.
domarnivån i sverige är PATETISK.
Nu kanske jag ska öppna en öl