Inlägg: 1294984
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Berka: Det hjälper inte att kritisera så länge som bla domarbasen bara ruskar på huvudet med kommentarer som "de gör sitt bästa". Jag håller med om att de alldeles för ofta blir huvudpersoner i en match, Kuben speciellt.
Utbillda dessa randiga herrar bättre.