Inlägg: 1294993
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Första perioden: Ytterst märklig med alla utvisningar. 1-0 i baken var ok.
Andra perioden: Bedrövlig. Tarkki räddade oss länge innan tvåan kom.
Tredje perioden: Okej. 14-7 i skott men fortsatt klent framåt.
Det blir inte lätt att åka till Jönköping med två nollor i bagaget, usch och fy.
Andra perioden: Bedrövlig. Tarkki räddade oss länge innan tvåan kom.
Tredje perioden: Okej. 14-7 i skott men fortsatt klent framåt.
Det blir inte lätt att åka till Jönköping med två nollor i bagaget, usch och fy.
Jag skiter i om det inte är attraktivt att vara domare, drar man in 25.000 i veckan kan vi ställa krav på dem också. Det är inget jävla volontärarbete dom gör domarna.