Inlägg: 1295000
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Är domarna taxichaffisar, ja men då är det ju ok, jag trodde att de hade fått en domarutbildning..
Vi har ju knappt nått som kan liknas vi uppspel, vi har inga spelare med farten uppe, vi dumpar puck bakom ryggen utan att ens ha tittat vart.
Hur fan ska vi kunna göra mål när vi slår ifrån oss pucken hela tiden?!
Det är verkligen dags att challe möblerar om i kjedjorna nu!