Är domarna taxichaffisar, ja men då är det ju ok, jag trodde att de hade fått en domarutbildning..
Inlägg: 1295001
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Nenne: Det är därför spud tycker dom är så bra.
Synd att dom glömde GPS:en i bilen.
Synd att dom glömde GPS:en i bilen.