Inlägg: 1295008
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Hahl Bundy:
Jag var med i en match, det var faktiskt en DM-final där domaren dömer bort vårt 3-2 mål med 1 minut kvar av matchen för spark. Problemet var att det var en motståndare som sparkade in pucken i eget mål då han försökte sparka bort den från målområdet.
Domaren var dock obeveklig.
Jag var med i en match, det var faktiskt en DM-final där domaren dömer bort vårt 3-2 mål med 1 minut kvar av matchen för spark. Problemet var att det var en motståndare som sparkade in pucken i eget mål då han försökte sparka bort den från målområdet.
Domaren var dock obeveklig.
Domare, förenen eder!