Inlägg: 1295009
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Sawchuk: I matchen mellam saik-lule har nu saik på 10 min avlossat fler backskott (slagskott) än vad modo gjort på 10 matcher
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Sawchuk:
Detta var också en solklar 5+20 för domare är aldrig djävligt dåliga. Han har dessutom stöd för detta i regelboken då spelare inte får ge sig på domaren. doooh.
www.youtube.com/watch?v=AfWtIUP_evo
Detta var också en solklar 5+20 för domare är aldrig djävligt dåliga. Han har dessutom stöd för detta i regelboken då spelare inte får ge sig på domaren. doooh.
www.youtube.com/watch?v=AfWtIUP_evo
Jag var med i en match, det var faktiskt en DM-final där domaren dömer bort vårt 3-2 mål med 1 minut kvar av matchen för spark. Problemet var att det var en motståndare som sparkade in pucken i eget mål då han försökte sparka bort den från målområdet.
Domaren var dock obeveklig.