Frisco: Ser att man vaskar runt lite i backparen. Me like.
Inlägg: 1295700
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2010-10-26
Poffa: Jag hade visserligen hellre sett att man rörde om i anfallsformationerna men visst ser dessa en aning mer välbalanserade ut, förutom Josefsson - Westin då.
Redigerad kommentar