Gustafsson: Skrämmande tolkning av nationalsången. Det första man klagar på idag. :)
Inlägg: 1295731
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2010-10-26
MorganaLefaey: Själv såg och lyssnade jag på den här i stället:
www.youtube.com/watch?v=SAlNWxODVHE
Ryssanfall - insida stolpe.
www.youtube.com/watch?v=SAlNWxODVHE
Ryssanfall - insida stolpe.