Poffa: Nu skulle det smaka med lite kaffe?
Inlägg: 1295804
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2010-10-26
Paddan: Grappar, ge mig en liten rapport, jag kan inte se matchen ikväll.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2010-10-26
Paddan: Jag blir bara mer och mer förtjust i Ritchie. En riktig klasspelare.